dilluns, 25 de maig de 2020

PROPOSTES D'ACTIVITATS SETMANA 7, DEL 25 AL 29 DE MAIG DE 2020

Hola Animals i famílies!


Com estem? Esperem que bé! Us volem felicitar per la vostra participació a les diferents activitats que us hem anat proposant. Al blog de la classe podeu veure els dibuixos dels vostres animals preferits que heu anat veient al llarg de les observacions als parcs i jardins: 

https://cossetania201415.blogspot.com/2020/05/els-nostres-animals-preferits.html


Aquí teniu la proposta d’aquesta setmana.


El repte de la setmana: ELS ANIMALS ! (4)

1. PER QUI NO HAGI POGUT FER ENCARA: El repte de la setmana! Us proposem de triar un parc, jardí o plaça amb arbres. Millor que sigui proper d’on viviu. Farem un treball d’observació. Us convertireu en experts i expertes en ORNITOLOGIA (estudi sobre els ocells). Us facilito aquest document per tal que empleneu a l’ordinador o a mà. Com preferiu. Aquesta tasca la posarem en comú durant la trobada de grups del 27 i 28 de maig. L’heu de tenir disponible el dia de la trobada en petit grup. Teniu dues setmanes per a fer-la. Un cop ho tingueu acabat, us agrairia molt que m’enviéssiu la segona pàgina per correu electrònic: rfuentes@escolacossetania.cat


2. Rúbrica de la vostra tasca al llarg de les últimes setmanes. Sigueu sinceres i sincers. Així podreu millorar de cara a properes tasques. La trobareu aquí. Quan ho tingueu emplenat, m’ho podeu enviar per correu electrònic a: rfuentes@escolacossetania.cat.



CATALÀ: 

1.Us proposem unes activitats del quadern d’ortografia: LA ESSA SORDA I LA ESSA SONORA. Pàgines 59, 60 i 61. No cal que m’envieu les tasques ja que són autocorrectives. Podeu consultar el solucionari aquí.  



CASTELLÀ: 

1. La Ñ: Ejercicios del cuaderno: de la página 35 a la 38. Podéis consultar el solucionario aquí. No hace falta que me enviéis la tarea ya que es autocorrectiva. 


PLÀSTICA: 

Sou capaces i capaços de fer un ocell de paper? Us passo un video on en podeu veure un exemple d’aquesta activitat de papiroflexia. Si voleu en podem fer una mostra al blog de la classe., M’ho podeu enviar per correu electrònic: rfuentes@escolacossetania.cat  


MATEMÀTIQUES:

Hola nenes i nenes, com m’heu anat dient que us agrada això dels daus, aquesta setmana també us faig una proposta amb els daus. Teniu una fitxa amb word, per qui no pugui imprimir (com haureu de dibuixar amb el base 10, si no sabeu inserir formes o us costa molt, les podeu dibuixar en un full a part) i una amb pdf per qui sí que pugui.

FITXA WORD

FITXA PDF



HORT

Hola nens i nenes, aquesta setmana vaig començar a fer un vídeo amb el tractament, però vam fer la barreja i el fumigador que teníem a l’escola estava espatllat. Així que vaig fer un primer vídeo però no vam poder posar el remei als ceps. L’endemà el Joan va anar a comprar un aparell nou, però per qüestions de feina, no hem pogut ensulfatar els ceps. Ho faré el dilluns i us passaré el vídeo i la feina per la setmana que ve.  



ANGLÈS

Us convido a fer les activitats i veure els vídeos de l’english blog, fer la pàgina 49 de l’activity book (recordeu que a l’english blog hi ha les respostes perquè us pugueu autocorregir els exercici), i gravar un vídeo on presenteu un animal inventat com aquest exemple de ”fantastic animal” (veure  instruccions al bloc). Em podeu enviar el vídeo al meu correu (lalonso@escolacossetania.cat)

 


MÚSICA: 

Hola nenes i nenes, aquesta setmana us proposo un joc amb diferents nivells per repassar les notes. Entreu a aquest enllaç

https://musicacossetania.blogspot.com/search/label/3r


Una abraçada


BIBLIOTECA

Aixecant el vol: acabar el llibre, fer el resum i acabar el dossier (qui no ho hagi acabat)


Pregunta/es a Jaume CelaJa que no podem fer l’entrevista presencial al Jaume Cela, autor del llibre que hem llegit aquest curs a les sessions de biblioteca i a casa, li farem una entrevista a distància, via correu electrònic.

Pensa en alguna pregunta que vulguis fer-li i envia-me-la abans del 29 de maig per Dinantia o el meu correu: emerino@escolacossetania.cat


Moltes gràcies i bona setmana!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada